December måned på Tolne efterskole er noget helt særligt, vi juler nemlig hele måneden.
Hver morgen til morgensang er det tonerne af de klassiske julesange der fylder rummet, og efterfølgende er der små konkurrencer, hvor de forskellige værksteder kan vinde dagens kalendergave.
Aftenerne har også den gode julestemning, her bliver der nemlig klippet julepynt, pakket gaver ind og bagt julekager!
Men december har meget mere at byde på, der er nemlig også en række begivenheder der rigtig får eleverne i julestemning… Hestene fra gårdværkstedet tager en tur op på skolen og deler pebernødder ud, eleverne besøger gården og hygger på halmloftet med æbleskiver og varm kakao, Julebal med fest og farver, Juleaften hvor der serveres en traditionel julemiddag og julemanden kigger forbi.
Følg med i vores flickr album, som kan få juleglæden frem i de fleste. Vi har også albums fra tidligere år.